خرید خانه در مونترال کانادا

قوانین خرید خانه در مونترال کانادا

پیش از آن که بخواهیم در رابطه با قوانین و مراحل خرید خانه در مونترال کانادا صحبت کنیم، لازم است ابتدا توضیحاتی را در رابطه با این شهر ارائه کرده تا بیشتر با آن آشنا شوید.

شهر مونترال در شرق کانادا و در استان کبک واقع شده و دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی می باشد. هر ساله بسیاری از مسابقات رسمی ورزشی و همچنین فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در این شهر برگزار می شود.

بررسی های انجام شده در سال های اخیر نشان می دهد که قیمت خرید خانه در مونترال کانادا و حتی اجاره خانه در این شهر بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر شهر های بزرگ کانادا مانند تورنتو و ونکوور بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از مهاجران، این شهر را برای زندگی و کار انتخاب می نمایند.

دولت فدرال کانادا اهمیت زیادی به استان کبک و مونترال میدهد و سوبسیدهای دانشجویی و امکانات اجتماعی بسیاری برای ساکنان لین شهر و استان تدارک می بیند.

لازم به ذکر است که خرید خانه در مونترال کانادا با خرید خانه در دیگر شهر های این کشور همچون تورنتو از نظر قوانین تفاوت زیادی نداشته و دلیل این موضوع نیز این است که دولت کانادا قوانین مشخصی را برای خرید، فروش و اجاره ملک توسط مهاجران و اتباع خارجی تعیین کرده و این قوانین تقریبا در تمامی شهر های کانادا باید رعایت شوند.

به طور کلی امکان خرید خانه در شهر مونترال برای افرادی که دارای ویزای دانشجویی، توریستی، ویزای کاری و… هستند وجود دارد اما خرید ملک در این شهر به معنای اقامت دائم در این کشور نبوده و برای اخذ ویزای اقامت دائم کانادا مراحل قانونی آن را به صورت کامل طی شود و تا صدور مجوز اقامت دائم منتظر ماند.

پس از انجام معامله، انتقال ملک باید در یکی از دفاتر رسمی استان کبک انجام گرفته و پس از آن نیز بیانیه ای برای خریدار ارسال می شود که در آن مالیات پرداختی خریدار مشخص شده و باید نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.

مراحل خرید خانه در مونترال کانادا

به طور کلی مراحل خرید خانه در مونترال کانادا کمتر از یک ماه زمان می برد اما اگر فرد برای خرید خانه درخواست وام کرده باشد، فرآیند خرید بسیار زمانبر خواهد بود. مراحل خرید خانه در مونترال کانادا شامل تعیین بودجه، یافتن کیس مورد نظر از طریق مراجعه به آژانس و مشاور املاک، بررسی هزینه های جانبی خانه و بازدید از خانه و بررسی دقیق آن است.

البته با بهره مندی از مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسان مجموعه ما می توانید در کمترین زمان ممکن یک خانه مناسب در شهر مونترال یافته و اقدام به خرید آن نمایید.

خرید خانه در مونترال کانادا

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به طور رایگان از مشاوره کارشناسان این مجموعه استفاده کنید. تماس با کارشناسان

انگلیسی زبانان نیز می توانند به پیج زبان انگلیسی این مجموعه مراجعه کنند.